Medarbejderselvbetjening

Lad både organisation og medarbejdere drage fordel af
 
selvbetjening uden at gå på kompromis med sikkerheden.

Book demo

Styrk fokus og
 
let administrationen

Med selvbetjening kan medarbejdere selv tilgå og opdatere personlige dokumenter og data samt anmode om ferie eller meddele fravær. Skræddersyede godkendelsesprocesser tillader enkel håndtering af anmodninger samt frigiver værdifuld tid og ressourcer.

Brugerdefineret
 
adgang giver jer ro

Få kontrol over hvilke oplysninger medarbejdere har adgang til med brugerdefineret adgang. Rettigheder kan tildeles eller inddrages baseret på parametre så som afdeling eller stilling og helt ned på det individuelle niveau.

Spar tid med
 
godkendelsesprocesser

Godkendelsesprocesser effektiviserer jeres arbejdsgange og sikrer, at anmodninger automatisk viderestilles til de rigtige personer. Opsæt avancerede godkendelsesprocesser og skræddersy dem til behovet i jeres organisation.

Giv medarbejderne
 
adgang overalt

Platformens responsive design garanterer en god brugeroplevelse uanset hvilken enhed den vises på. Med vores mobil-app forbedrer vi oplevelsen yderligere gennem en tilpasset brugerflade, der giver den optimale oplevelse på farten.

Lad os engagere
 
medarbejdere
sammen!

Få en gratis demo og gå på opdagelse i alle
 
de muligheder der er ved at bruge Emply.
Book demo
© 2021 Emply ApS.
 
Alle rettigheder forbeholdes.