Med Emply får du funktioner, der gør dine HR-processer nemmere

Book demo

Automatisering og godkendelsesflows

Hverdagen er travl, og det kan være svært at nå det hele. Med Emply får du en ‘personlig assistent’, der automatiserer og optimerer alle de tidskrævende, manuelle processer, så du kan fokusere på det, der skaber værdi - mennesker. Systemet hjælper dig med at holde det fulde overblik med påmindelser, notifikationer og effektive godkendelsesflows, så du kan sænke skuldrene lidt mere. Samtidig minimerer du risikoen for fejl. Automatisering af dit arbejde er nøglen til produktivitet.

Optimér arbejdsgange og hold overblikket

  • Udsend automatisk e-mails, SMS’er, evalueringsformularer, feedback-skemaer, surveys, kontrakter og andre dokumenter
  • Modtag automatisk notifikationer og påmindelser om opgaver, deadlines og fødselsdage
  • Uddelegér automatisk opgaver


Effektive godkendelsesflows

  • Opsæt godkendelsesflows, og skræddersy dem til organisationens behov
  • Send automatisk godkendelsesanmodninger til relevante beslutningstagere for en strømlinet og effektiv proces
  • Modtag automatisk godkendelsesanmodninger om nyansættelser, lønstigninger, ferie/fravær eller andet

Dashboards

I Emply har du det fulde overblik over din organisation med fleksible og intuitive dashboards, der kan tilpasses hver afdeling eller medarbejder.

  • Lav din egen personlige oversigt med de oplysninger, der er vigtigst for dig
  • Hav det fulde overblik over altid opdaterede data
  • Tilføj de diagrammer og rapporter, du vil følge udviklingen på

GDPR og sikkerhed

Tryghed er afgørende, når du arbejder i et datafyldt HR-system som Emply. Derfor sikrer systemet, at du til hver en tid overholder GDPR og opnår den nødvendige datasikkerhed. Vi bruger den bedste sikkerhedsteknologi på markedet, og Emply kan automatisere din databehandling. Alle data opbevares i et Tier 3-datacenter i Danmark, som er ISAE 3000-certificeret. Desuden fremhæver vores DPA (Data Processing Agreement) de forpligtelser, der gælder for Emply som databehandler og kunden som dataansvarlig. 

 

  • Overhold GDPR med det højeste niveau af datasikkerhed og værktøjer
  • Indhent og gem automatisk nødvendige samtykker, og informér medarbejdere om, hvilke data der arkiveres
  • Slet data, når det ønskes med automatiserede regler
  • Hav altid kontrol over de oplysninger, som medarbejderne kan tilgå med brugerdefineret adgang

Integrationer og API

Emply har åbent API, og det betyder, at du har mulighed for at integrere systemet med dine andre foretrukne systemer. F.eks. dit lønsystem, tidsregistreringssystem, brugerstyringssystem eller BI-løsning. Åbent API giver stor fleksibilitet og lettere arbejdsgange, som kan spare dig både tid og ressourcer.

  • Let arbejdsbyrden ved at forbinde dine systemer i en alt-i-én-løsning
  • Slip for at opdatere lønoplysninger i flere databaser med integration til dit lønsystem
  • Eksportér lagrede oplysninger fra Emply, synkroniser med andre HR-systemer og opbyg egne tilpassede programmer
  • Udnyt vores integrationer, som du nemt kan aktivere i Emply-systemet
Læs mere

Dataindsigt

I Emply har du altid opdaterede rapporter og statistikker lige ved hånden, du kan træffe datadrevne beslutninger. I vores standardrapport-modul har vi samlet de mest almindelige HR-rapporter, du slipper for at lave dem fra bunden hver gang, du skal bruge dem. I standardrapporterne har du mulighed for at lave tilretninger, rapporterne indeholder præcis de data, du har brug for. 

  • Træf informerede, strategiske beslutninger på et veloplyst grundlag med dyb indsigt i data
  • Få et visuelt overblik over data med overskuelige grafer og diagrammer, så du nemt kan følge udviklingen
  • Brug vores konfigurerbare rapport-skabeloner for at rapportere og analysere på præcis den data, du har brug for

 

 

Opgaver og notifikationer

I Emply har du det fulde overblik over alle dine arbejdsopgaver. Og så hjælper systemet dig med at huske vigtige begivenheder, så du kan fokusere på at være effektiv uden at glemme noget. Det giver ro og overskud.

  • Strukturér arbejdet med personlige opgavelister, og afkryds opgaver, når de er udført
  • Uddelegér nemt opgaver, og følg deres status
  • Få automatisk påmindelser, når vigtige datoer nærmer sig – og glem aldrig en deadline, et møde eller en fødselsdag igen

Digital signatur

Med Emply kan du automatisk udsende dokumenter til digital signatur med integration til enten DocuSign, Addo Sign eller Penneo.

  • Fremskynd processer, og spar tid
  • Strømlin din dokumenthåndtering med hurtig, sikker og juridisk gyldig digital signering
  • Slip for besværligt papirarbejde, hvor du skal udskrive, scanne, sende og returnere underskrevne dokumenter

 

 

Mobil-app

Som kunde hos Emply får dine medarbejdere gratis adgang til vores app. Her kan de nemt holde overblik over opgaver og registrere ferie/fravær derhjemme eller på farten.

 

Som leder har du også mulighed for at og se og vurdere ansøgninger og kandidater uanset, hvor du er.

  • Se data på kollegers profiler
  • Registrér fravær
  • Se opgaver, og hak dem af, når de er udført
  • Øg sikkerheden med biometrisk login (fingeraftryk og ansigtsgenkendelse)



Se hvordan Emply platformen virker

Få en gratis demo og se, hvordan du kan optimere og automatisere dine HR-processer med Emply.

Book demo
© Emply ApS.
 
Alle rettigheder forbeholdes.